Розгляд запитів та звернень
З метою підвищення якості обслуговування, просимо Вас при виникненні будь-яких претензій до якості роботи співробітників ТОВ «УКРЕНЕРГОРЕЄСТР» звертатися за адресою електронної пошти: compliance@uer.net.ua.
Для найбільш ефективного розгляду Вашого звернення просимо Вас викласти суть претензії, вказати дату описуваної події і прізвище та ім'я працівника компанії, дії якого послужили підставою для подання скарги, а також Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та Ваші координати для зворотнього зв'язку. У цьому випадку Ваше звернення буде розглянуто співробітником служби внутрішнього контролю в найкоротші терміни і передано для подальшого прийняття рішення керівництву Компанії. Після прийняття відповідного рішення, співробітник служби внутрішнього контролю зв'яжеться з Вами та надасть всю необхідну інформацію щодо прийнятого рішенняза результатами розгляду Вашого звернення.